Elke maandag discussiëren we over manga of Japanse muziek. Elke vrijdag bespreken we Japanse video's of Japanse videospellen. De woensdag staat in het teken van het in het zonnetje zetten van een otaku: stafleden van onze stichting, Tsunacon bezoekers en andere liefhebbers van de Japanse cultuur.

Dit blog is, naast een plek waar de stafleden van de Tsunacon hun Japanse ervaringen kwijt kunnen, ook nog eens het centrale punt voor de #Tsunaweek. In de reacties kan iedereen zijn antwoorden en meningen gegeven op de gestelde vragen en discussiepunten. Omdat de berichten ook worden vermeld op onze Twitter, kan er ook worden gereageerd via Twitter... mits de hashtag #Tsunaweek terug te vinden is in de tweet! Aan het einde van een dag kijken wij naar de antwoorden en plaatsen wij de door jullie gegeven antwoorden, eventueel voorzien van ons commentaar.

dinsdag 7 september 2010

#mangamaandag 06-09-'10 (reacties)


Gisteren was de vraag gesteld en vandaag zijn we op jacht gegaan naar de antwoorden erop. De vraag van gisteren was of jullie manga lazen van en naar het werk/school en op 't werk/school. Jullie antwoordden hierop het volgende:

@Issha31 tweette: "Ik neem soms wel mijn manga mee onderweg en/of voor in pauzes :) Maar alleen als ik er zin in heb én een nieuwe manga heb!"
Chaukar reageerde: "Ik neem nooit manga mee naar school. Wel heb ik vaak een laptop bij voor mijn studie en kijk tijdens tussenuren weleens een anime. Alhoewel ik soms moet oppassen voor NSFW content :)"
... en tot slot reageerde Ferenz: "Ik lees alleen manga als ik in de trein zit, op school/werk heb ik er geen tijd voor."
Zelf heb ik weinig toe te voegen aan deze gegeven antwoorden, behalve dat wat Chaukar zei over NSFW (en daarbij voeg ik toe persoonlijke dingen), ik zeker herken en om moet lachen. Heb jij nog een reactie op deze antwoorden, of toch nog een antwoord op de vraag? Laat het ons weten in de reacties!

Morgen (bijna vandaag!) is het #weaboowoensdag, zijn jullie al benieuwd naar welke otaku we dit keer in het zonnetje zetten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten